AHA KLÍČ #3 - SÍLA ROZHODNUTÍ

Bolestivé ROZHODNUTÍ na křižovatce života

1825 dní a 13 hodin jsem toužil TO udělat. A v tom jsem se ocitl na hraně. K smrti mě děsilo opustit zlatou klícku státních jistot. Ve skutečnosti už pěkně zatuchala... kam se proboha poděl můj sýr!? (takže Spencer Johnson nekacal) Strach mi funěl na záda (živím přece 4-člennou rodinu)! Mlýnský kameny už drtily obě půlky mého zadku na dvou židlích: zaměstnání pro jistý peníze, nebo podnikání a cesta mého srdce?

Obojí současně už dál nešlo. A já skočil ze skály..

Obrazně řečeno.

Budou to 2 roky, co jsem to riskl a odešel z práce. Neměl jsem nic jisté, jen 14 let praxe a víru, že to dám. A? Přežil jsem! Moje podnikání za rok vyrostlo o 400 %, svou službou klientům (a s trochou životní magie), a především díky pochopení svého talentu, kdo jsem a kam jdu. Začalo to 1. zákazníkem z tohoto webu.

Dávno víte, co máte dělat

Umíte udělat akci, po které se NĚCO STANE, a jak velké to bude, záleží na Vás… jako bychom čekali na svaté svolení, nebo co. Vtip je v tom, z venku to nikdy nepřijde.

Trvalo mi 14 let, než jsem došel sem, NĚCO pochopil a spoustu věcí nechápu dodnes. Dnes tvořím weby-automaty a magnety na příležitosti a autopilot firmu a ono se zase něco stane. Podvědomí ví mnohem více než zaneprázdněná mysl, co je pro nás dlouhodobě správně. A proto ani Vám nemůžu doporučit nic jiného, ani zaručit zisk.

Možná proto i Vám, tak jako mě, hned či později...

  • Docvakne, že internet je informační médium, které nelze ignorovat.
  • Docvakne, že důvodem internetu jsou informace v kvalitní formě.
  • Docvakne, že pokud neposkytnete TY informace, není důvod u Vás zastavit na kafe.
  • Docvakne, že když si spolu nedáme „kafe“ (rozuměj věnovat pozornost po určitou dobu), tak se nepoznáme.
  • Docvakne, že když se neznáme, není mezi námi žádný vztah a cizím lidem nevěříme.
  • Docvakne, že úzce cílený kvalitní obsah výměnou za email = magnet na zákazníky
  • Docvakne, že být na videu = být tak trochu v televizi a znásobit účinek svého sdělení, důvěryhodnost – dokonce máme tendenci lidem z televize tykat – vždyť ty jsi ten náš, vždy se známe z televize – nebo – zase ten debil z internetu - takovou sílu má video, takhle mocně účinkuje a polarizuje. Já mám taky problém postavit se před kameru, ale bez toho už to dál nepůjde – a pro Vás platí to samé, brzo budete natáčet, pokud už tak nečiníte.
  • Docvakne, že je třeba komunikovat rok, dva roky i více, než se něco zásadního stane.
  • Docvakne, že můžete (defakto musíte) být sami sebou, bez masky, abych Vám uvěřil
  • Docvakne, že tu nejste pro každého, čím budete obecnější – tím budete slabší (na operaci srdce taky nepůjdete k obvoďákovi – přestože obvoďáků je spousta)
  • Docvakne, že žijeme v době NEVÍDANÝCH možností, a proto je SNADNÉ sejít z cesty, nemáte-li průvodce. Sám mám několik mentorů, trenérů, průvodců… jinak bych byl v pytli… to říkám hned.
  • Docvakne, že TEĎ.

Že TEĎ vyplouvá loď. Ne naivní sen pro hlupáky, kteří skáčou z jedné šance do druhé za vidinou pasivu. Blbost. Není to pro skokany. Jednoduchý, a přesto složitý online systém, který až za pár let dopluje na druhý břeh, bude JEŠTĚ HLOUPĚJŠÍ stát ve frontě na lístky než dnes. Já sám často váhám. Čekám na ZNAMENÍ. 20 x si na to musím sáhnout, a vidět, že všem kolem něco funguje, abych uvěřil. Jen potřebujeme potkat ty správný lidi, pochopit a UDĚLAT TO, dokud máme sílu.

Zavést automatický příliv těch nejlepších možných klientů:

  • díky úzce cílenému obsahu (články, videa, mp3),
  • díky automatickému doručování osobních emailů,
  • díky sdílení vlastního osobního příběhu, včetně neúspěchů a hlavně ŘEŠENÍ,
  • díky spolu-práci, budování důvěry a autority v oboru,
  • díky zapojení všech dostupných poctivých prostředků

To co 95 % firem stále ještě nedělá.
Protože je to „drahý“ a „složitý“. Jak pro koho.

PS: Proč drtivou většinu živnostníků tak zdrtilo EET? Je to složité! Noční můra. Sám jsem jedno zapojoval. Ale pak už to nějak jede! Pak už je to hračka, ale musí se projít prvním peklem složitosti… a to jsem technik z IT! Zapojit EET mě stálo víc nervů než zapojit automat na zákazníky v aplikaci SmartSelling. Ale jen proto, že už jsem to dělal X krát.

PPS: Chápete, co chci říct? Je nutné projít bahnem, abyste vůbec mohli podnikat (EET). A je nutné projít super-bahnem, abyste mohli podnikat s pomocí internetu a marketingu na autopilota. Ale není nutné být na vše sami.

PPPS: Kdybych jako kluk nevrazil pár desítek tisíc do své muziky, neměl bych kapelu a zůstal bych na ocet. Nebyl to „koníček“, ale můj první životní podnik. Jestli máte chuť investovat pár desítek tisíc do automatizace a zatraktivnění Vašeho podnikání a marketingu, napište mi. Už to dělám roky. Nevěřte mi. Dokud to sami nezkusíte, budete o tom jen ke stáru slýchat z vyprávění...


Máte chuť zapracovat na tom, o čem povídám, i ve Vašem podnikání?
Spojte se se mnou níže...


Mohu Vám pomoci pokud:

  • chcete vysoce flexibilní web, který lze snadno obměňovat, mít své šablony, vylepšovat i bez programování - být velmi svobodní pokud jde o další práci s webem
  • chcete automatizovat sběr kontaktů do databáze, dodržet právní normy a následně pečovat o své potenciální či stávající klienty automaticky - a díky této péči být #1 volba pro Vaše klienty
  • chcete dát svému podnikání přidanou hodnotu, pomáhat zdarma kvalitním obshem
  • chcete měřit čísla, sledovat jednotlivé konverze a zjišťovat jak se dále zlepšit a co moc nefunguje
  • chápete, že celý systém je snadný na ovládání (není třeba být IT), a přesto složitý na "rozběhnutí" (většina lidí, kteří to zkouší na vlastní pěst, to do roka vzdá) a moje práce je pomoci Vám odpíchnout se od dna těchto nových technologií a poskládat systém do smysluplné podoby - a s tím souvisí přiměřená odměna za moje služby
  • přijímáte, že i neúspěch je součástí hry, a že Váš úspěch je hodně o Vás a nejvíce se projeví v offline světě
  • máte vážný zájem (pokud jste dočetli až sem, je to dost možné :)

Mohu se svými kolegy obsloužit jen několik desítek klientů ročně, a pořadník se rychle plní. Takže vyčkávací taktiku nedoporučujeme :)

Tvé osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení dotazu nebo poptávky. Zásady zpracování osobních údajů