Váš příběh a
proč děláte to, co děláte
Potřebujete se spojit s vašimi klienty nejen na mentální a rozumové úrovni, ale také na emoční a vztahové úrovni, potřebujete říct, kdo jste, čemu věříte, jaké jsou vaše vize, názory a myšlenky. Skrz tento obsah otevřere srdce a navážete i vztahy obchodní.
Inspirujte se v těchto oblastech, vyberte ty, které s vámi rezonují a sestavte z nich váš příběh na web:
- Proč podnikáte, s jakým záměrem, jaký přínos přinášíte.
- Kdo jste, kde jste začali a co jste si po cestě uvědomili.
- Na co jste se už nemohli dále dívat a tak jste založili firmu.
- Co děláte jinak, v čem jste unikátní a jedineční.
- Jaké je teď vaše vidění světa.
- Existuje nějaké před a po? Co teď vidíte jinak než dříve a měl by to klient vědět.
- V čem především jste klientům užiteční.
- A jaký vám to vše dává smysl.
- Jaké je vaše motto a poslání.
- Co byste teď všem lidem vzkázali.