Máte někdy pocit, že musíte nové zákazníky neustále přesvědčovat o důvěryhodnosti Vaší firmy? Internetoví návštěvníci jsou velcí skeptici a je to přirozené. Je nutné chránit se před těmi, kteří neplní své sliby a závazky.
Jsou-li Vaše úmysly férové a chcete-li být důvěryhodní, bude Vaše kancelář čistá, Váš obchod bude zametený a uklizený, zboží ve Vašich regálech pečlivě vyrovnané a Vaši prodejci budou mít čisté a vyžehlené oblečení. To je celkem samozřejmé.
A na internetu to platí dvojnásobně
Nepřehledná, amatérská a nečitelná prezentace Vás připravěje o důvěru a tím i o zákazníky. Musím Vás ale varovat. Ani špičkový design Vašich stránek neznamená, že webové stránky začnou přinášet nová kvanta objednávek. Kvalitní vzhled Vám pomůže získat důvěryhodnost celé prezentace stejně tak, jako uklizená cesta před vstupem do Vaší provozovny.
Už ve dveřích z Vás mají totiž lidé nějaký pocit. Říká se tomu první dojem a jeho nabytí trvá přibližně 90 sekund. A je buď kladný nebo záporný. Zněnit tento první dojem, zejména když je negativní, může být celkem problém. A znáte to sami. Pojďte se tedy podívat na to, jak takový čistý vzhled (ne)vypadá...