Kategorie: Jak bořit bariéry

Peníze vyhozené za marketing?

Dnes mě zaujala hláška: „Polovina peněz vložených do marketingu jsou vyhozené peníze. Bohužel nevíme která.“ Znáte přece respondenty… Průzkum: Preferujete české výrobky? Odpověď: Ano (v košíku polské jogurty, rakouské síry, italské ovoce… :-) Tesco zavedlo Clubcard a proto o nás dnes ví všechno, systém vše přesně změří, vyhodnotí a optimalizuje, a firma ušetří miliony na zkreslených dotazníkových průzkumech* *) tyto informace...

Celý článek

Víte jistě, že nekomplikujete zákazníkům nákup?

Představte si, že mimo jiné, prodáváte třeba olivy a zákazník si je přijde prostě koupit. V reálném světě je to jednoduché, jde do regálu a koupí si je. Proč by to ale ve vašem virtuálním obchodě, mělo vypadat jinak? Nešel by proces zjednodušit? Dnes sdílím „zábavné“ video z dílny Google, kde je krásná a výstižná ukázka toto, jak to velmi...

Celý článek

Validní webová stránka, pytel s objednávkami neroztrhne

Představte si pomuchlané, roztrhané noviny, ze kterých létají cáry papíru a dopadají na koberec… úplná pohroma. Máte chuť přelouskat něco takového během odpolední siesty? Nesáhnete raději po novém čerstvém magazínu s lesklou a na dotek příjemnou obálkou? Přestože jsem viděl na první pohled obyčejné stránky, které byly ultra úspěšné… vzhled a design webu hraje jistou roli. Trochu jiná věc je správné fungování...

Celý článek