fbpx

10 praktických rad pro efektivní time management

Definujte své cíle a strategii

Jasně si stanovte krátkodobé a dlouhodobé cíle a přesně si je zapište. Vědomí toho, čeho chcete dosáhnout a proč, vám pomůže lépe plánovat a rozhodovat.

Zaměřte se na klíčové priority

Identifikujte nejdůležitější oblasti, které mají vliv na vaše podnikání, a soustřeďte se na ně. Postavte si na nich silné základy, neboť úspěšná budoucnost začíná právě zde.

Plánujte svůj čas

Pečlivě naplánujte svůj pracovní čas. Zahrňte do plánu konkrétní časové bloky pro své hlavní priority. Tím minimalizujete stres z nedostatku času a zvýšíte efektivitu.

Naučte se říkat ne!

Naučte se odmítat zbytečné povinnosti a projekty, které by vás odváděly od vašich cílů. Dbejte na to, aby váš rozvrh odrážel vaše hlavní priority.

Vytvořte podpůrné systémy

Zavedení efektivního systému pro správu dokumentů a komunikaci vám usnadní organizaci a zvýší produktivitu.

Držte se při zemi

Pravidelně se ptejte sami sebe, zda vaše aktivity přinášejí pozitivní výsledky směřující k dosažení vašich cílů. Dejte přednost tomu, co má skutečný smysl.

Delegujte úkoly

Nenakládejte si na sebe všechny úkoly. Delegování může ušetřit čas a motivovat vaše zaměstnance k rozvoji jejich dovedností.

Opakujte úspěšné

Zkuste analyzovat, co vám umožnilo být v minulosti tak efektivní, a pokuste se tuto úspěšnou taktiku zopakovat.

Udržujte vyvážený život

Plánujte i své osobní aktivity, abyste měli čas na rodinu, přátele, zdraví a zábavu. Vyvážený životní styl snižuje stres a zvyšuje energii.

Ukončete den s přehledem

Před koncem pracovního dne si ukliďte stůl, udělejte seznam úkolů na následující den a určete priority. Tím budete lépe připraveni na nový pracovní den.

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?