Jak vydělat 100.000 Kč za minutu

„Dámy a pánové, vítejte na semináři Jak vydělat 100.000 Kč za minutu. Kolik vás je v sále? STO! Kolik jste zaplatili za vstupenku? Tisíc korun. Děkuji za pozornost!“

Tento vtip mě dostal svou bizarností a pravdivostí. Asi proto, že jsem přečetl „všechny knížky“ o penězích, podnikání a osobním rozvoji a pohybuji se v oblasti vzdělávání, řada mých klientů prodává kurzy a školení a taky jsem viděl řadu online návodů, které byli defakto samoúčelné.

Pasivní příjem vs. Realita

Situaci jsme rozebírali s kamarádem a koučem Arnoštem. Arnoštem učí lidi jak vydělávat i ušetřit peníze a dostává dotazy typu: Jak mám získat pasivní příjem?

Všichni se zbláznili… nic jako pasivní příjem dlouhodobě nefunguje…“ dodal, „i když pronajímáš baráky, musíš se o ně starat. Je důležité pracovat na pravidelných příjmech, nejsou sice pasivní, je za tím práce jako všude, ale získáš tím větší stabilitu, oproti nárazovým příjmům.

Byl to Kiyosaki, který mě kdysi přiměl investovat do akcií. Mým cílem nebyl rychlý zisk, ale začít. Vložit do hry vlastní peníze a přestat jen snít, číst knížky a navštěvovat semináře. Jít dál. Učit se praxí. Musím přiznat, že dokud jsem na trhu neměl vlastní peníze, nebral jsem „učivo“ zas tak vážně.

100 papírů z papírů

Před lety jsem tedy investoval do akcií NWR a ty za půldruhého roku vystoupali o 400 %. Jedním klikem jsem vydělal 100.000 Kč za minutu. Štěstí začátečníka. Pak jsem pustil dalších X desítek tisíc do hry, a co trh dal, zase si vzal.

Ztráty z akcií se mnou kupodivu nijak „nemávali“. Nikomu nedoporučuji investovat zásadní peníze do hry, které nerozumí. Bylo mi Arnoštem vysvětleno, že když mám vyhrazené peníze „do hry“, tak se nějak předem smířím, že o ně můžu přijít a přestanu se bát. Je to součást hry.

Moje hlavní téma jsou weby a automatizace online podnikání. I zde jsem musel jít do hry naplno, investovat a testovat, aby se něco hnulo. Dnes je na internetu tolik příležitostí, jako akcií na burze. Bohužel máme tisíckrát více šancí cíl minout než uspět. Jenže, kdo nevykročí, nezíská zkušenost a nepohne se dál, aby dokázal příležitosti rozpoznat. Většina lidí ani netuší, kde začít. Nevytrvají, nebo se snaží sami a vzdají to.

Dosáhnete úspěchu kopírováním úspěšných?

Protože mám kolem sebe řadu šikovných lidí, kterým podnikání nese ovoce, a dávají mi nahlédnout do karet, nebo mě občas koučují. je evidentní, jak mocnou roli hrají individuální silné a slabé stránky a zkušenosti. Je úplně stejný nesmysl prohlásit, že KAŽDÝ může vydělat miliony online, stejně jako prohlásit, že KAŽDÝ může vydělat miliony fotbalem nebo hokejem.

Mám v knihovně desítky hodin online kurzů s osvědčenými postupy, jak vydělat miliony. A stejně se to nedá duplikovat stylem „cvak a tečou peníze“. Když nemám vlohy bruslit na ledě, nepomůže mi ani Jarda Jágr. Pořád musíte makat. Nebo vysílat do vesmíru ty správný frekvence. Nejlépe obojí.

Držím vám moc palce na vaší cestě!

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?