Kategorie: Jak bořit bariéry

Proč je firemní web důležitý a jaké benefity firmám přináší

Firemní web je pro firmy důležitý z několika důvodů: Vizuální identita a marketing Firemní web je vizitkou firmy na internetu a může posloužit jako marketingový nástroj. Dobře navržený web může zaujmout potenciální zákazníky a přinést firmě nové obchodní příležitosti. Informační zdroj Firemní web je důležitý pro sdílení informací o produktech, službách a kontaktech firmy. Může také obsahovat aktualizace o novinkách a událostech v oblasti, ve...

Celý článek

Nenechte své podnikání pozadu v oblasti technologií umělé inteligence (AI)

Nenechte své podnikání pozadu v oblasti technologií umělé inteligence (AI). Již nyní se rychle rozvíjí nové možnosti, které mají čím dál větší dopad, na fungování firem. Nejde přitom zdaleka jen o ChatGTP. Jako tvůrce webů a eshopů vidím obrovský potenciál využití AI pro dosažení nových úrovní nejen v oblasti marketingu a digitálního byznysu, ale například také projektového řízení či zákaznického servisu....

Celý článek

Fenomén jménem TLAČÍTKO aneb vnímejte svět novými očima (a bacha na rohatý!)

Pojďme si povídat o zvýšení zisku na každém kroku. Musím vás však varovat: po přečtení tohoto článku bude svět kolem vás trochu jiný.

Celý článek

Chcete mít z webu PRODEJE, BRANDING nebo Monu Lízu?

Při pohledu na obraz Mony Lisy mě přepadla záludná myšlenka. Až hříšná, řekl bych: Chcete váš web proto, aby vám více prodával? Nebo proto, abyste zazářili opravdu cool brandem a těžili z výhod designu?

Celý článek

Proč přestat HLEDAT a jak začít MÍT

Hledáte zákazníky, peníze, úspěch? Empiricky jsem dospěl z závěru, že COLOLIV hledat je z principu kontraproduktivní.

Celý článek

Jak převést vaši ŘEČ na TEXT online zdarma!

Máte momentální inspiraci? Nadiktujte váš obsah! Tato stránka vám pomůže...

Celý článek

Návštěvnost z reklamy: neztrácejte zákazníky na hlavní stránce webu

Kupujete online reklamu na Facebooku, Googlu, Seznamu, Youtube či v obsahové síti? Pravděpodobně však posíláte zákazníky do propasti hlavní strany webu.

Celý článek

Dokument Sociální dilema. Jak zúročit informace z filmu v podnikání

Facebook, Google, Youtube a další sítě o nás vědí víc než dost. Jak toho můžete využít ve vaší firmě? Sociální dilema. Na jednu stranu alarmující dokument, hlavně pro rodiče a jejich děti, mladistvé a národy. Zaměřím se věcně a stručně, abyste pochopili možnosti, které současná doba přináší. Vědí o nás vše Facebook, Google, Youtube, Instagram a další sítě o nás vědí víc než dost....

Celý článek

Jak na Vimeo videa, ochrana před sdílením, umístění na web, do členské sekce a extra vychytávky!

Celý článek
Fapi online prodej

Jak automatizovat prodej díky FAPI a přežít i 12 tisíc objednávek

Představte si, že vám na stole přistane 12 tisíc objednávek za rok. Je příjemné, když se v prodeji daří a peníze lítají jak z tiskárny... ovšem druhou miskou vah jsou kvanta rutiny, která už zas tak zábavná není... jak to řešit efektivně?

Celý článek

Online kurz podnikání z pláže nebo vy?

Také stále váháte, zda vstoupit do online kurzu o online podnikání? Ujasněte si tohle...

Celý článek

Jak prodávat vlastní členskou sekci a jaké nástroje to umožňují

Co umožňují aplikace, které používám pro tvorbu webů s placenou členskou sekcí a budování členské komunity

Celý článek

MioWeb 3.0 – vytvářejte www stránky hravě, rychle a chytře

Mioweb používám přes 5 let a prošlo mi rukama přes 70 Miowebů. Jak funguje? Co přinese vašemu podnikání? Jaké jsou mé zkušenosti?

Celý článek

Jak vydělat 100.000 Kč za minutu

Dámy a pánové, vítejte na semináři Jak vydělat 100.000 Kč za minutu.... :)

Celý článek
Co přitažlivého můžete použít

Expertní obsah a jak ho získat pro svůj web

Chcete, aby vaše webové stránky byly zajímavější, přitažlivější a zákazníci měli důvod jim věnovat pozornost? Zde jsou mé rady na expertní obsah webu.

Celý článek