Firemní web je pro firmy důležitý z několika důvodů Vizuální identita a marketing Firemní web je vizitkou firmy na internetu a může posloužit jako marketingový nástroj. Dobře navržený web může zaujmout potenciální zákazníky a přinést firmě nové obchodní příležitosti. Informační zdroj Firemní web je důležitý pro sdílení informací o produktech, službách a kontaktech firmy. Může také obsahovat aktualizace o novinkách a událostech v oblasti, ve...
Celý článek
Nenechte své podnikání pozadu v oblasti technologií umělé inteligence (AI). Již nyní se rychle rozvíjí nové možnosti, které mají čím dál větší dopad, na fungování firem. Nejde přitom zdaleka jen o ChatGTP. Jako tvůrce webů a eshopů vidím obrovský potenciál využití AI pro dosažení nových úrovní nejen v oblasti marketingu a digitálního byznysu, ale například také projektového řízení či zákaznického servisu....
Celý článek
Pojďme si povídat o zvýšení zisku na každém kroku. Musím vás však varovat: po přečtení tohoto článku bude svět kolem vás trochu jiný.
Celý článek
Při pohledu na obraz Mony Lisy mě přepadla záludná myšlenka. Až hříšná, řekl bych: Chcete váš web proto, aby vám více prodával? Nebo proto, abyste zazářili opravdu cool brandem a těžili z výhod designu?
Celý článek
Hledáte zákazníky, peníze, úspěch? Empiricky jsem dospěl z závěru, že COLOLIV hledat je z principu kontraproduktivní.
Celý článek
Máte momentální inspiraci? Nadiktujte váš obsah! Tato stránka vám pomůže...
Celý článek
Kupujete online reklamu na Facebooku, Googlu, Seznamu, Youtube či v obsahové síti? Pravděpodobně však posíláte zákazníky do propasti hlavní strany webu.
Celý článek
Facebook, Google, Youtube a další sítě o nás vědí víc než dost. Jak toho můžete využít ve vaší firmě? Sociální dilema. Na jednu stranu alarmující dokument, hlavně pro rodiče a jejich děti, mladistvé a národy. Zaměřím se věcně a stručně, abyste pochopili možnosti, které současná doba přináší. Vědí o nás vše Facebook, Google, Youtube, Instagram a další sítě o nás vědí víc než dost....
Celý článek
Představte si, že vám na stole přistane 12 tisíc objednávek za rok. Je příjemné, když se v prodeji daří a peníze lítají jak z tiskárny... ovšem druhou miskou vah jsou kvanta rutiny, která už zas tak zábavná není... jak to řešit efektivně?
Celý článek
Také stále váháte, zda vstoupit do online kurzu o online podnikání? Ujasněte si tohle...
Celý článek
Co umožňují aplikace, které používám pro tvorbu webů s placenou členskou sekcí a budování členské komunity
Celý článek
Mioweb používám přes 10 let a prošlo mi rukama přes 80 Miowebů. Jak funguje? Co přinese vašemu podnikání? Jaké jsou mé zkušenosti?
Celý článek
Dámy a pánové, vítejte na semináři Jak vydělat 100.000 Kč za minutu.... :)
Celý článek
Chcete, aby vaše webové stránky byly zajímavější, přitažlivější a zákazníci měli důvod jim věnovat pozornost? Zde jsou mé rady na expertní obsah webu.
Celý článek