fbpx

Dokonalost není nikdy náhoda

„Dokonalost není nikdy náhoda; vždy je výsledkem záměru, upřímného úsilí, inteligentního vedení, obratného provedení a vize, která vidí překážky jako příležitosti.“

Tento citát, který byl anonymně vystaven v naší kanceláři, přinesl do našeho pracovního prostředí inspiraci. I když nepadl hned do očí, jeho obsah nás přiměl zamyslet se nad tím, jak můžeme tyto moudré slova aplikovat.

Pokud nechcete jen tápat bez jasného cíle, je nezbytné mít jasný směr a plán. Mnoho lidí žije životy, které jim diktuje okolí, a jejich cesta připomíná bloudění bez mapy. Bylo by prospěšné zaměřit se na různé aspekty života a položit si otázku: „Jaký mám záměr v této oblasti?“. To může zahrnovat rodinu, kariéru, duchovní růst, financování, vzdělání, zdraví a mezilidské vztahy. Řada lidí neprožívá svůj život naplno, a často je to způsobeno absencí jasného záměru a směru.

Bez jasného směru je těžké uplatnit „upřímné úsilí“. Pravé úsilí se rodí z nejsilnějšího záměru. Mnozí lidé vyvíjejí pouze minimální úsilí, když se snaží, protože jejich cíle nejsou dostatečně inspirativní. Upřímné úsilí pramení z nejsilnějších záměrů, a když máme jasný záměr, stává se pro nás úsilí přirozeným a intenzivním. Podívejte se na oblasti vašeho života, kde pouze „plujete“ nebo čekáte na konec. To je často indikátorem nedostatečného záměru a příležitostí k jeho zvýšení.

Lidé mají tendenci vidět věci jako lineární posloupnost „příčin a následků“. Avšak mnoho úspěšných jednotlivců se naučilo vidět výzvy jako příležitosti a využít je k dosažení hodnoty a zisku. To vyžaduje introspekci a vizionářství, kvality, které nejsou běžné.

V každém z těchto kroků je skryta příležitost, výzva a potenciální prospěch. S těmito myšlenkami na paměti, vyměníte průměrnost za dokonalost.

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?