Můžete mít jeden web, který bude mít více www adres. Jinými slovy, více různých domén může mířit na váš web a díky tomu můžete přivádět více nových zákazníků.
Za pár stovek ročně můžete vlastnit zajímavé či jinak atraktivní a skvěle pamatovatelné domény, které přitahují pozornost a tím zvyšují návštěvnost. Jedná se o tzv. alias domény a přesměrování domény. Je to vlastně taková levná forma reklamy.
Takže propagujete svůj web pomocí různých www adres, které jsou jinak zacílené. Současně je to taková diverzifikace – snižujete riziko tím, že nespoléháte jen na jeden název domény, na jednu adresu. Ale máte své webové políčko zaseté z více stran. Představte si to, jako by váš obchod měl více vchodů a každý vchod měl jinou variantu upoutávky.
Webové stránky mohou mít více adres současně. Díky aliasu si mohou lidé prohlížet váš web pod kteroukoliv z těchto domén. Ale pořád uvidí jeden a tentýž web.
Příkladem použití je:
Přesměrování je podobné aliasu s tím rozdílem, že máte web s hlavní doménou A. Když zákazníka více zaujme název domény B nebo C a klikne na ni, přesměruje ho to na hlavní doménu A.
Příkladem použití je:
Je to v podstatě takový doménový trychtýř. Doménové funnel. Kdokoliv vstoupí na vaše atraktivně vyhlížející domény, sklouzne se jako po tobogánu na váš hlavní web.