fbpx

Máte motivační myšlenky?

Myslím tím ty myšlenky, které vás nakopnou k akci a pomáhají vám překonat odpor vůči nějakému úkolu. Motivační myšlenky jsou jakýmsi tajným elixírem pro energii vnitřního hnacího motoru. Každý z nás je jiný, a co funguje pro jednoho, nemusí nutně fungovat pro druhého. Proto je důležité experimentovat a zjistit, jaké myšlenky vás opravdu motivují.

Albert Einstein kdysi prohlásil:

„Uprostřed obtíží se skrývá příležitost.“

Tato myšlenka může být pro někoho velmi motivační. Když se ocitnete v obtížné situaci, místo zoufalství hledejte příležitost ke zlepšení. To může být impulsem k akci. Avšak vaše vlastní motivační myšlenky nemusí být jen citáty od slavných osobností nebo nějaké univerzální fráze. Jsou to myšlenky, které vás nutí k akci. Mějte na paměti, že jedna myšlenka, která funguje pro vás, nemusí být motivační pro někoho jiného.

Jedním z klíčových kroků k objevení vašich vlastních motivačních myšlenek je experimentovat. Pokud se ocitnete v situaci, kdy vám chybí motivace, zkuste se zaměřit na určitou myšlenku, která by vás mohla nakopnout. Vyzkoušejte různé přístupy a pozorujte, jak reaguje vaše vnitřní já. Možná zjistíte, že vám právě ta konkrétní myšlenka dodává sílu a odhodlání jednat. Když si najdete motivační myšlenky, budete lépe vybaveni k překonání obtíží a dosažení svých cílů.

Poznejte své motivace a experimentujte s různými myšlenkami, abyste zjistili, co vás skutečně posouvá k akci. Vytvořte si vlastní recept na motivaci a využijte jej k dosažení úspěchu ve svém životě.

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?