Šest zdánlivě banálních kroků k dosažení jakéhokoliv cíle

1. Konkrétní vize

Zdá se to být samozřejmé, ale pokud přesně neznáte svůj cíl, jak byste ho mohli dosáhnout? Čím podrobnější jsou vaše plány s čísly a termíny, tím lépe. Mít jasný a konkrétní záměr je pro úspěch zásadní.

2. Zápis cílů

Toto je jedna z klíčových metod, která rozlišuje ty, kteří dosáhnou úspěchu, od těch, kteří selžou. Přes to, že se opakovaně zdůrazňuje, jak je důležité zapisovat si své cíle, jen málokdo to doopravdy dělá. Studie ukazují, že pravděpodobnost dosažení cíle se zvýší až o 95 %, pokud si ho zapíšete.

3. Přesvědčení

Snažíte-li se dosáhnout cíle, kterému nevěříte, bráníte svému podvědomí v úspěchu. Pouze tehdy, když uvěříte v dosažitelnost svého cíle, otevřete cestu k jeho dosažení. Napoleon Hill kdysi řekl:

„Čehokoliv, co si člověk dokáže představit a čemu dokáže uvěřit, může člověk dosáhnout.“

4. Pravidelné připomínání cíle

Časté připomínání vašeho cíle posiluje jeho zakotvení v mysli. Existuje řada metod, jak toho můžete dosáhnout, například můžete zkusit: opakování cíle či využívání podprahového softwaru. Čím častěji se zaměřujete na svůj cíl, tím pevněji se vryje do vaší paměti.

5. Vnější zapálení pro cíl

Je důležité, aby vás váš cíl nadchl, neboť to výrazně zvyšuje šance na jeho dosažení. Představte si, jak vám dosažení cíle změní život a jaké výhody přinese. Zapojujte vášeň a pozitivní energii, to přinese pozitivní změny do vašeho života.

6. Rozdělení snu na dílčí cíle

I když mají vaše sny své vymezené místo, někdy je efektivnější rozdělit je na menší dílčí cíle. Postupně budete plnit tyto dílčí cíle a tím se budete přibližovat splnění vašich snů.

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?