fbpx

Kategorie: Jak bořit bariéry

Víte, jak lehce a přirozeně může plynout vaše podnikání? Zjisti váš FLOW Faktor…

Každý někdy máme pocit, že nic nejde podle plánu, všechno je dřina a život i práce jsou nekonečným bojem od kolébky do hrobu. Jde to i jinak?

Celý článek

15 pádných důvodů, proč je doména vašich stránek důležitá a na co vše má vliv a dopad

Vybírat doménu, je něco jako vybírat manžela či manželku – pro váš web :) Víte, právě dnes slavíme se ženou 7 let výročí svatby, ale jinak jsme spolu 13 let. Na rozdíl od manželství, vaše podnikání může mít více webů. A web může mít dokonce více domén! Přesto ale je dobré, když se domény povedou...

Celý článek

Vybíráte název své www stránky? Najednou mi to docvaklo!

Některé životní lekce člověka chytí za srdce. Také je znáte. Dnes mám pro vás krátký příběh o jedné (lekci), která „dostala“ mne. V knize „Leadership s klidnou myslí“ jsem nedávno četl, že když zažijete tzv. AHA moment, heuréku, náhlé prozření, nazvěte to, jak chcete… tak jde (dle vědců) o moment, kdy se dvě oddělené myšlenkové části v mozku propojí. Zjednodušeně,...

Celý článek

Překvapí i vás? Dokonalá Doména je konečně na světě!

Slibuje, že vám pomůže objevit a navrhnout skvělou doménu pro váš web.

Celý článek

Co je za tajemstvím přitažlivosti webových stránek?

Co je tím velkým tajemstvím internetu? Co je onou přitažlivou silou, která drží internet pohromadě? O tom bude dnešní téma. Co to znamená kvalitní obsah? Proč se vyhledávače prosadili tím, že obsah internetu předávají lidem? A jakou roli v tom můžete sehrát? Proč obsah tolik přitahuje pozornost Podívejte se na zařízení, ve kterém si tuto stránku prohlížíte. Vývoj je...

Celý článek

Síla neodolatelné reference – co dokáže dobrozdání?

Dnes Vám povím příběh, který se skutečně stal. Jak mě reference přesvědčili k odeslání objednávky.

Celý článek

Jak získat pozornost a zvýšit návštěvnost webu díky doménovému tobogánu

Můžete mít jeden web, který bude mít více www adres. Jinými slovy, více různých domén může mířit na váš web a díky tomu můžete přivádět více nových zákazníků. Levná, přesto přehlížená reklama Za pár stovek ročně můžete vlastnit zajímavé či jinak atraktivní a skvěle pamatovatelné domény, které přitahují pozornost a tím zvyšují návštěvnost. Jedná se o tzv. alias domény a přesměrování...

Celý článek

Jak z nerozluštitelné změti písmen vaší www adresy okamžitě vybrousit poutavý a čitelný název

Propaguj svou webovou adresu formou www.nazevmojifirmy.cz nebo WWW.NAZEVMOJIFIRMY.CZ …? Možná jste dodnes tento – na první pohled –  „detail“ přehlížel. Pro mnoho lidí je ale takto napsaná www adresa jen nerozluštitelným shlukem písmen. Jak takovou doménu zprůzračnit? Jak jí přizpůsobit oku, aby byla více jasná, poutavá a lépe zapamatovatelná? Řešení je v tomto případě jednoduché. Stačí, když… při...

Celý článek

Novoroční dárek a krásný rok 2017

Děkuji, že jste inspirovali mé kroky uplynulým rokem a přeji vám krásný nový rok 2017. Novoroční dárek si můžete přímo stáhnout zde >>> Díky za přízeň a ať se vám daří! Lukáš

Celý článek

Víte jistě, že vás vaše internetová doména neobírá o čas, peníze, zákazníky a povědomí?

Tím, že si zvolíte skvělou a atraktivní doménu pro Váš web, můžete více zaujmout pozornost a vzbudit zvědavost či zájem a tím výšit návštěvnost. Na jaké 3 chyby si dnes dávat pozor?

Celý článek

Remarketing – pravda o reklamě, která vás (pro)následuje

Navštívíte webové stránky firmy ABC a pak všude, kam na internetu vkročíte, vidíte reklamu firmy ABC. Odkud se to bere? A jak to v funguje?

Celý článek

Google Analytics pro váš web a co díky statistikám zjistíte?

Říká se, že co jde změřit, to jde zlepšit! Má váš web statistiky? Co je pro běžné weby ideální volba?

Celý článek

Jak (ne)ztratit zákazníka během platební transakce

Máte prodejní stránku nebo e-shop? Tohle zábavné, ale děsivě pravdivé video je pro vás! Je jedno jestli jde o bochník chleba, nebo o objednávku za tisíce. Princip je stejný, jestliže váš systém není nejlepší kamarád vašich zákazníků, pak mnoho z nich zklamaně odejde s prázdnou… a vy budete neustále dokola prodělávat. POSLEDNÍ VÝSTŘEL – nainvestovali jste vývoje, do produktů, do reklamy, do SEO, do webu...

Celý článek

3 chyby v inzerci, které vás připravují o peníze a jak je napravit

Při inzerování na internetu, ať jde o PPC reklamu, bannery nebo jakoukoliv formu zviditelnění, můžete nasekat zásadní chyby, kterými se budete připravovat jak o peníze, tak o zákazníky. O jaké dramatické chyby jde?

Celý článek

Digital Summit 2014, Praha – zážitky a co dělo?

  Když jsem poprvé uviděl pozvánku na Digital Summit 2014 – akci pro firmy a podnikatele, kteří si chtějí zjednodušit život díky internetu, hned jsem pátral, kde se mám podepsat. Trochu víc mi ztuhlo v žaludku, když jsem narazil na cenovku 10.000 Kč, bez daně a současně, že jde pouze o jednodenní akci. Tušil jsem, že to bude pecka, podobně jako...

Celý článek