Vybíráte název své www stránky? Najednou mi to docvaklo!

Některé životní lekce člověka chytí za srdce. Také je znáte. Dnes mám pro vás krátký příběh o jedné (lekci), která „dostala“ mne.

V knize „Leadership s klidnou myslí“ jsem nedávno četl, že když zažijete tzv. AHA moment, heuréku, náhlé prozření, nazvěte to, jak chcete… tak jde (dle vědců) o moment, kdy se dvě oddělené myšlenkové části v mozku propojí.

Zjednodušeně, dvě různé neuronové sítě (informací, zážitků) v mozku docvaknou k sobě. Vznikne nové spojení v mozku. A nám v ten moment „něco docvakne“, pochopíme a vidíme nové souvislosti. Je fakt vtipné to vědomě prožít!

Aha docvaknutí?

A za druhé, díky AHA docvaknutí se v našem těle uvolní velké množství energie. Máme chuť skákat, jásat, smát se, být akční, jednat! Historie hovoří za vše:

Archimédés ze Syrakus, který podle Plutarcha utíkal nahý po ulicích tohoto města a křičel „Heuréka!“ poté, co prý ve vaně přišel na Archimédův zákon. (Wikipedie)

Zde je dnešní slíbený příběh s názvem: Vybíráte NÁZEV pro své www stránky? Najednou mi to docvaklo!

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvoří firmám weby, konverzní a prodejní trychtýře (funnely). Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a webdesignu. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Také řadě "malých" klientů realizoval weby s obraty přes 10 mil. Kč.

Chcete více klientů a méně rutiny?