Jak (ne)ztratit zákazníka během platební transakce

Máte prodejní stránku nebo e-shop? Tohle zábavné, ale děsivě pravdivé video je pro vás! Je jedno jestli jde o bochník chleba, nebo o objednávku za tisíce. Princip je stejný, jestliže váš systém není nejlepší kamarád vašich zákazníků, pak mnoho z nich zklamaně odejde s prázdnou… a vy budete neustále dokola prodělávat.

POSLEDNÍ VÝSTŘEL – nainvestovali jste vývoje, do produktů, do reklamy, do SEO, do webu a udělali desítky dalších věcí… a když přijde na koncovku, může nastat tragický scénář. Jak pro vás, tak pro klienty. Optimalizujte a testujte web a jeho použitelnost, vyzkoušejte si čas od času objednat sám u sebe, z různých počítačů, různých prohlížečů, bavte se s klienty a ujišťujte se, že vše funguje na jedničku.

Aktuální video z dílny Google Analytics…

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvoří firmám weby, konverzní a prodejní trychtýře (funnely). Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a webdesignu. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Také řadě "malých" klientů realizoval weby s obraty přes 10 mil. Kč.

Chcete více klientů a méně rutiny?