Co jsem zjistil o úspěchu webů za poslední rok a dvacet

Pojďme se podívat do budoucnosti a co přinesl poslední rok u nás ve WebFunly.

Na úvod malé ohlédnutí…

12.01.2021 jsem založil firmu WebFunly s.r.o. – letos tedy slavíme 2. narozeniny a je tomu 21 let, co jsem vyrobil svůj první web. Bylo to pár měsíců poté, co jsem sehnal svůj první počítač od kamaráda.

(Kamarád se stal kuchařem, já expertem na weby. Dodnes prý nepochopil, jak jsem dokázal vyrobit web, když mě sotva naučil zapínat počítač. A já dodnes neumím vařit.)

Na weby tehdy neexistovala žádná škola

Bylo mi 17 let. Učil jsem se, jak jsem zjistil, tzv. „Metodou zpětného inženýrství“. Rozebrat do šroubku, přijít věcem na zoubek a pak vyrábět podle sebe.

Dnes už mám tak širokou síť zkušeností, že se učím rychlejší metodou „Uvést do praxe a tím se vše naučit„. Na druhou stranu, vždy jsem měl po boku zkušenějšího mentora, kopec knih, technické nadání a zaujetí.

A co překvapivého jsem zjistil…

Časem jsem si uvědomil, že o technickém řešení, to skoro vůbec není. Myslím tím: jak získat úspěch, peníze, naplnění, smysl a svobodu. Ztvárnění webu je jen slupka na povrchu. Vrchol ledovce.

Mnohem zásadnější jsou myšlenky a strategie na pozadí. A ty mne vždy zajímaly nejvíc, stejně jako úspěch a nezávislost. Když už na něčem 20 let dělám, tak chci, aby to všem, včetně mě, přinášelo maximum. Ať to stojí za to.

Podmínek, návodů a kroků k úspěchu online jsem našel mraky. Hodně z nich se opakuje celých 20 let. Je to stále stejné. Žádný zásadní nový princip jsem neviděl. Jen technicky se vše mění a každý z těch 20 roků byl něčím nový.

Strategie

Nejzásadnější jsou myšlenky a strategie na pozadí. 

Recepty na online úspěch? Máme!

Máme je. Jediná potíž je v tom, že je to složité, náročné nebo nákladné na zdroje. „Raději si to udělám sám a nejlíp“ je tady cesta do pekel. Bez alespoň úzkého týmu specialistů online úspěch prakticky nejde obsáhnout, jak časově, fyzicky, tak kapacitou mozku či talentu.

Spousta mých přátel z řad klientů to dobře ví. S mnohými jsme za ty roky vygenerovali miliony či desítky milionů korun a systémy – na jednu stranu pořád jedou jak stroj, a na druhou stranu se okolnosti stále mění jako rosol.

Což je samozřejmě frustrující. Tečou vám konečně ty statisíce a miliony z internetu a nějaký pitomec z Googlu, Facebooku, Instagramu, Tik-toku a ještě nejlépe vláda a unie, vám do toho neustále hází vidle.

Tlačítková novela, Cookies, GDPR a mezitím se změnil Facebook, proběhla covid mánie, pozornost mladých lidí se přesouvá na tik-tok… a všichni se modlí, kdy to skončí, kdy už si vše konečně sedne a ty miliony potečou alespoň chvíli trochu v klidu :) Mnozí víte, o čem mluvím.

Nikdy to neskončí a v této jistotě je rovněž příležitost

  1. 😎 neřešte technikálie a kupte si je, poradíme. Zachovejte si nadhled.
  2. 😣 konkurenci to brzdí úplně stejně, a kdo to moc „řeší“, toho to ubije.
  3. 🤑 kde je změna, humbuk, problém, krize, tam peníze jen mění majitele.
  4. 🤩 sledujte mé emaily – občas pošlu konkrétní vhledy a příležitosti online.

Stabilní základy, na které JE spoleh

Existují stabilní základy, na které se můžeme spolehnout již téměř 15 let a těmi jsou jádra systémů, které používáme. V jádru je klid. Zbytek se kolem jádra otáčí, a ten vždy nakonec vyřešíme, díky širokému spektru ZKUŠENOSTÍ, které se neustále nabalují jako sněhová koule.

Hlavní stabilní věcí – je jádro marketingu a prodeje, staré jako lidstvo. My, lidé, budeme chtít stále to stejné a toužit po řešení svých situací.

V roce 2022 jsme především:

  • řešili strategie, jak více prodávat online,
  • vymakali systém pro eshopy s cílem poskytnout kvalitní řešení prodeje,
  • vyřešili metody pro mobilní verze webů s cílem zvýšit účinek webu,
  • otestovali desítky nových funkcí s cílem zvýšit prodej, ubrat rutinu,
  • začali do firem nasazovat více druhů automatizací s cílem snížit rutinu a zvýšit efektivitu a prodej,
  • rozšířili jsme tým WebFunly a tým partnerů specialistů s cílem zrychlit, odbavení, přinést vám vyšší hodnotu a jednoduše, být nejlepší :)

Těšit se tedy můžete na nové cesty rokem 2023 postavené na pevných základech, důraz na skutečné hodnoty a propracované weby a eshopy i prémiovou podporu.

Přeji vám krásný den,
Lukáš Juhász

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvoří firmám weby, konverzní a prodejní trychtýře (funnely). Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a webdesignu. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Také řadě "malých" klientů realizoval weby s obraty přes 10 mil. Kč.

Chcete více klientů a méně rutiny?