fbpx

Necháte ten zlatý důl ležet ladem dalších 5 let?

Internetové vyhledávače jsou fenoménem současnosti. Jsou nejen branou k informacím, ale hlavně zlatou branou zákazníků k vám. Někteří online experti již dnes tvrdí, že už jsou pro běžné smrtelníky pasé, že už je tu moc velká konkurence a být vidět bude čím dál těžší. Jak moc a pro koho? Já bych zase tak nezobecňoval!

Vyhledávače mohou být silným motorem pro zvýšení návštěvnosti vašich stránek. Dáváte jim však o sobě správně vědět? Jak už víte, web který není vidět, neexistuje. Vyhledávače nejsou zdaleka jediný zdroj návštěvnosti, přesto patří mezi 3 nejvýznamnější.

Internet dnes možná není vaším hlavním kanálem mezi vámi a zákazníky… přesto platí, že pokud s vyhledávači hrajete hru na schovávanou, ony vás nevidí. A tím posíláte část zákazníků do náruče konkurence. To zní blbě, že? Je to přehnané? Vůbec ne! O jak velkou část jde? To si ukážeme také níže v mém průzkumu z praxe.

Internetové vyhledávače

Učiňte z vyhledávačů své silné spojence

Internetové vyhledávače se během let staly miliardovými společnostmi a obrovskou příležitostí pro každého. Proč mají takovou hodnotu? Protože informace, které díky nim nalézáme pro nás mají hodnotu. Kdyby zmizeli vyhledávače, informace bychom buď nenašli vůbec anebo s děsnou námahou. Vyhledávače nám natolik zjednodušují život, že jsou pro nás primárním zdrojem při získávání informací! Samozřejmě ne jediným.

Myšlenková mapa - internetové vyhledávače

Myšlenková mapa – internetové vyhledávače

BONUS: pro bleskový přehled si stáhni myšlenkovou mapu
Internetové vyhledávače.

Které internetové vyhledávače jsou hlavní?

Přední vyhledávače u nás, jak už možná víte, jsou GoogleSeznam.cz (i sociální sítě jako FacebookYoutube mají své vyhledávání). Vyhledávač není katalog. Vyhledávač je inteligentní robot, který neustále navštěvuje miliardy internetových stránek a sbírá údaje o jejich obsahu. Vše rychlostí blesku zpracuje, seřadí a nabídne formou výsledků, tak jak je znáte.

Mimochodem, spousta českých uživatelů internetu považuje portál Seznam.cz za samotný internet. Uvědomujete si ten obrovský dopad? Pro část populace defakto platí, že vyhledávač = internet! Stránka, která dnes není k nalezení ve vyhledávačích, pro mnoho lidí vůbec neexistuje!

Jak vyhledávače fungují?

Posláním internetových vyhledávačů, je poskytovat lidem výsledky nejlépe odpovídající hledanému dotazu. Dotazem je klíčové slovo nebo fráze. Podle čeho vyhledávače výsledky řadí? Tak, aby maximálně pomohli lidem najít to, co hledají. Hodnotné a důvěryhodné informace vypíchnou na začátek, méně hodnotné níže atd… až do hlubin, kam nikdo nechodí.

Nevím, jak moc si uvědomujete, že temná hlubina kam skoro nikdo nechodí začíná už na druhé-třetí stránce výsledků… zkrátka, drtivá většina lidí klikne na výsledky prvních pozic, na prvních stranách. To sice není žhavá novinka, ale často opomíjená skutečnost.

Kde vás zákazníci hledají?

Právě TEĎ někdo hledá řešení, které máte vy. Více na toto téma vás čeká zde: Najdou Vás nebo konkurenci?

Co kdybyste zmizel… ??? !!!

Zde je slíbený průzkum: Co kdybyste zmizeli z vyhledavačů

Proč jít do akce?

Je vám jasnější, proč jsou internetové vyhledávače tolik důležité? Jak během příštích dnů využijete tyto informace? Napumpujte své stránky hodnotným obsahem a vybudujte z nich zlatý důl informací pro své návštěvníky, na oplátku se váš web stane zlatým dolem na zákazníky.

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?