Ráno jsme se probudili a vítalo nás 115 čerstvých objednávek. Kampaň s magneticky přitažlivou knihou za předprodejní cenu a poštovné zdarma se začala slibně rozbíhat. Kolega spustil svou strategii na Facebooku a jednostránkový web a jeho systém prodeje rozkvetl v první hmatatelné výsledky.
Představte si, že vám na stole přistane 12 tisíc objednávek za rok. Nebo 100 objednávek jen za první den kampaně. Je příjemné, když se v prodeji daří a peníze lítají jak z tiskárny… ovšem druhou miskou vah jsou kvanta rutiny, která už zas tak zábavná není…
Jak se právě tohle dá efektivně řešit, aniž byste musel mít složitý eshop?
Záměrně uvádím reálná čísla z praxe, žádné teorie velkého třesku. Říká se: stokrát nic, umořilo osla. Natož 100, 500 nebo 1000 objednávek měsíčně pro tým pár lidech. Už 100 objednávek měsíčně vyžaduje slušnou dávku pozornosti a úkonů, pokud bychom vše museli hlídat ručně nebo polo-ručně…
Právě pro zautomatizování úkonů výše se nám s klienty osvědčila aplikace FAPI. Funguje nezávisle a je jednoduchým způsobem navázána na vlastní web. Konkrétně na stránky, kde probíhají objednávky skrze objednávkové formuláře. Počet FAPI formulářů není omezen a mohou být umístěny i na různých webech současně.
Je to právě FAPI, co nám umožňuje páku v projektech, kde probíhá obrovské množství objednávek ročně. Sbírá objednávky, hlídá platby, vystavuje faktury, pomáhá řídit platební bránu a komunikuje se zákazníky… prostě pomáhá. Hodí se i projektech, kde je méně faktur, třeba 100, 200 ročně. Je to zkrátka pohodlné, nemuset vyklikávat, hlídat a párovat platby a faktury.
Na rovinu uvádím, že tento článek je zaujatý. Nenabízím žádné srovnání typu 5 TOP prodejních systémů. Nemám totiž 5 let zkušeností a kumulativně milionové obraty v jinými prodejních aplikacích, než ve FAPI. Jsem tedy expertem ve FAPI, a zaujatý. Můžeme pokračovat s tímto vědomím?
Co mám úplně nejraději je přehled o stavu objednávek na hlavní nástěnce a grafy příjmů. Díky tomu máme všichni okamžitý přehled, co se v daném projektu děje v daném dni, týdnu, měsíci, roce či letech.
Kromě toho umí FAPI odehrát další procesy po přijetí nebo zaplacení objednávky.
Tyto tzv. „akce“ nejčastěji využívám pro přidání kontaktu zákazníka do zvoleného seznamu ve SmartEmailingu pro další emailovou komunikaci. Takto lze přesouvat kontakty mezi SmartEmailingovými seznamy. To se hodí ve chvíli, kdy zákazník nakoupí a chceme u něho ukončit předprodejní seriál emailů a zahájit poprodejní seriál.
„Akce“ také využíváme pro spouštění vlastních skriptů, jako založení členského účtu v členské sekci MioWebu. Díky vlastním skriptům lze doprogramovat téměř cokoliv.
FAPI není zdarma. Je to dobře nebo ne? Osobně mám na placených službách rád, že poskytují určitou záruku, že vše poběží jak má. Jde přece o spokojené zákazníky a samozřejmě o peníze. Když běží kampaň, tak se nemůže nic sesypat. Naopak, všechno musí šlapat jak švýcarské hodinky.
Je potřeba buď dostat projekt do zisku, nebo přijmout komfort, který FAPI do podnikání přináší jako přidanou hodnotu, za kterou mu celá ta sranda kolem hlídání peněz stojí. Vyplatí se tedy ziskovým online projektům, ale i milovníkům komfortu a celkového pořádku v penězích a fakturách. Stránky FAPI a více info najdete zde.