fbpx

Jak sestavit VÁŠ PŘÍBĚH na web a sociální sítě

Potřebujete se spojit s vašimi klienty nejen na mentální a rozumové úrovni, ale také na emoční a vztahové úrovni, potřebujete říct, kdo jste, čemu věříte, jaké jsou vaše vize, názory a myšlenky. Skrz tento obsah otevřete srdce a navážete i vztahy obchodní.

Váš příběh a proč děláte to, co děláte

Inspirujte se v těchto oblastech, vyberte ty, které s vámi rezonují a sestavte z nich váš příběh na web:

  • Proč podnikáte, s jakým záměrem, jaký přínos přinášíte.
  • Kdo jste, kde jste začali a co jste si po cestě uvědomili.
  • Na co jste se už nemohli dále dívat a tak jste založili firmu.
  • Co děláte jinak, v čem jste unikátní a jedineční.
  • Jaké je teď vaše vidění světa.
  • Existuje nějaké před a po? Co teď vidíte jinak než dříve a měl by to klient vědět.
  • V čem především jste klientům užiteční.
  • A jaký vám to vše dává smysl.
  • Jaké je vaše motto a poslání.
  • Co byste teď všem lidem vzkázali.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.