[rev_slider alias="404-error-space-theme1"][/rev_slider]

Tvoříme weby, webdesign a online cesty k vašim zákazníkům

Vdechněte vašemu projektu život skrze web a internet. Přinášíme praktická řešení pro webové stránky, automatizaci prodeje a online marketingu. 

Nejde jen o web, jde o online ekosystém a cestu k vašim klientům

Společně se podíváme na to, jak může webový projekt přispět k naplnění vašich cílů, záměrů a představ. Pomocí webu a cílené online komunikace můžete nejen získat pozornost vašich zákazníků, ale také je provést cestou od prvního seznámení s vámi až po dodání vašich služeb a produktů, ať už fyzických nebo digitálních.

Jsem Lukáš a pomáhám firmám a lidem v online světě 

0
let
tvořím weby pro firmy, kluby a podnikatele
0
let
pracuji s webdesignem, grafikou a kódem
0
let
pracuji s WordPressem, šablonami a pluginy
0
let
tvořím MioWeby pro klienty (80 Miowebů)
0
let
zapojuji prodejní kanály SmartEmailingy a FAPI

Jaké nástroje používáme a integrujeme?

WordPress je redakční systém v pozadí, který umožnuje budovat web a jeho strukturu. Mioweb, Divi, Elementor, Visual Composer nebo Kajabi jsou nástroje na tvorbu webdesignu, blogu, e-shopu, členské sekce a virtuálních produktů. SmartEmailing, ActiveCampaign pomáhají automatizovat e-mail marketing a péči o zákazníky. FAPI, SimpleShop a platební brány usnadňují, zrychlují a automatizují online prodej.

Klíčem je vhodná kombinace a propojení systémů do jednoho funkčního celku, který vám pomůže generovat zájem, zákazníky, prodej, zisk a svobodu

Proč tradiční web nestačí a jaká může být další cesta za vašimi cíli díky online ekosystému? Zadejte e-mail a získejte sérii e-mailů

Vaše osobní údaje jsou u mne v bezpečí a budou na základě vašeho souhlasu zpracovány dle Zásad ochrany osobních údajů.

14 nejlepších fontů pro firemní web a jejich alternativy zdarma od Google Fonts

Pro majitele firem je vytváření a správa webových stránek klíčovým prvkem při budování přítomnosti online. V dnešním digitálním věku je důležité zajistit, aby vaše webové stránky vypadaly profesionálně, oslovily návštěvníky a správně reprezentovaly vaši značku. A jedním z důležitých aspektů, který ovlivňuje vizuální dojem, jsou písma. Perfektní dojem umí navodit placené komerční fonty, ale… Problém nastává, pokud zrovna...

Celý článek

Proč je firemní web důležitý a jaké benefity firmám přináší

Firemní web je pro firmy důležitý z několika důvodů: Vizuální identita a marketing Firemní web je vizitkou firmy na internetu a může posloužit jako marketingový nástroj. Dobře navržený web může zaujmout potenciální zákazníky a přinést firmě nové obchodní příležitosti. Informační zdroj Firemní web je důležitý pro sdílení informací o produktech, službách a kontaktech firmy. Může také obsahovat aktualizace o novinkách a událostech v oblasti, ve...

Celý článek

Nenechte své podnikání pozadu v oblasti technologií umělé inteligence (AI)

Nenechte své podnikání pozadu v oblasti technologií umělé inteligence (AI). Již nyní se rychle rozvíjí nové možnosti, které mají čím dál větší dopad, na fungování firem. Nejde přitom zdaleka jen o ChatGTP. Jako tvůrce webů a eshopů vidím obrovský potenciál využití AI pro dosažení nových úrovní nejen v oblasti marketingu a digitálního byznysu, ale například také projektového řízení či zákaznického servisu....

Celý článek

Jaké náležitosti musí mít firemní newsletter z pohledu legislativy?

Firemní newsletter musí dodržovat několik zásad evropské legislativy, zejména v oblasti ochrany osobních údajů a elektronického marketingu. Mezi hlavní náležitosti patří: Souhlas příjemce: Každý, kdo se přihlásí k odběru vašeho newsletteru, musí dát svůj souhlas s tím, že bude zasílán. To zahrnuje informování příjemce o účelu sběru a použití jeho osobních údajů. Ochrana osobních údajů: Při zasílání newsletteru musí být dodržovány...

Celý článek

Co jsem zjistil o úspěchu webů za poslední rok a dvacet

Pojďme se podívat do budoucnosti a co přinesl poslední rok u nás ve WebFunly. Na úvod malé ohlédnutí… 12.01.2021 jsem založil firmu WebFunly s.r.o. – letos tedy slavíme 2. narozeniny a je tomu 21 let, co jsem vyrobil svůj první web. Bylo to pár měsíců poté, co jsem sehnal svůj první počítač od kamaráda. (Kamarád se stal kuchařem, já expertem...

Celý článek

Fenomén jménem TLAČÍTKO aneb vnímejte svět novými očima (a bacha na rohatý!)

Pojďme si povídat o zvýšení zisku na každém kroku. Musím vás však varovat: po přečtení tohoto článku bude svět kolem vás trochu jiný.

Celý článek

Chcete mít z webu PRODEJE, BRANDING nebo Monu Lízu?

Při pohledu na obraz Mony Lisy mě přepadla záludná myšlenka. Až hříšná, řekl bych: Chcete váš web proto, aby vám více prodával? Nebo proto, abyste zazářili opravdu cool brandem a těžili z výhod designu?

Celý článek

Automatizujte vaši firmu než vás snědí zaživa

Automatizujte veškeré procesy ve vaší firmě, které jen můžete Jinak to budete mít velmi těžké ve srovnání s těmi, kterým firma pofrčí na automat. Všechny prosperující firmy už mají své automatizace a využívají lidských zdrojů už jen tam, kde je to nezbytné. Mají automat na peníze. Automaty místo zaměstnanců. Automaty místo manuálů. Nesnažte se urvat holýma rukama práci, kterou...

Celý článek

Proč přestat HLEDAT a jak začít MÍT

Hledáte zákazníky, peníze, úspěch? Empiricky jsem dospěl z závěru, že COLOLIV hledat je z principu kontraproduktivní.

Celý článek

Jak v Gmailu nastavit vlastní emailovou odesílací adresu

Máte vlastní (firemní, osobní) emailové adresy a chcete je plně používat v Gmailu? Používám toto nastavení už mnoho let a funguje spolehlivě – mám stále 1 Gmail účet a k němu navázaných více firemních emailů. Zde je návod a jak to funguje: 1. Založte si emailovou adresu, kterou chcete v Gmailu používat Pokud spolupracujete s námi, už ji pravděpodobně máte, nebo stačí...

Celý článek

Jak převést vaši ŘEČ na TEXT online zdarma!

Máte momentální inspiraci? Nadiktujte váš obsah! Tato stránka vám pomůže...

Celý článek

Návštěvnost z reklamy: neztrácejte zákazníky na hlavní stránce webu

Kupujete online reklamu na Facebooku, Googlu, Seznamu, Youtube či v obsahové síti? Pravděpodobně však posíláte zákazníky do propasti hlavní strany webu.

Celý článek

Dokument Sociální dilema. Jak zúročit informace z filmu v podnikání

Facebook, Google, Youtube a další sítě o nás vědí víc než dost. Jak toho můžete využít ve vaší firmě? Sociální dilema. Na jednu stranu alarmující dokument, hlavně pro rodiče a jejich děti, mladistvé a národy. Zaměřím se věcně a stručně, abyste pochopili možnosti, které současná doba přináší. Vědí o nás vše Facebook, Google, Youtube, Instagram a další sítě o nás vědí víc než dost....

Celý článek

Jak na Vimeo videa, ochrana před sdílením, umístění na web, do členské sekce a extra vychytávky!

Celý článek

33+3 tipů pro váš vlastní magnet na zákazníky

Chcete do svého podnikání přivést nové zákazníky a budovat vlastní databázi kvalitních kontaktů?

Celý článek