fbpx

Tvoříme weby, webdesign a online cesty k vašim zákazníkům

Vdechněte vašemu projektu život skrze web a internet. Přinášíme praktická řešení pro webové stránky, automatizaci prodeje a online marketingu. 

Jsem Lukáš a pomáhám firmám a lidem v online světě 

0
let
tvořím weby pro firmy, kluby a podnikatele
0
let
pracuji s webdesignem, grafikou a kódem
0
let
pracuji s WordPressem, šablonami a pluginy
0
let
tvořím MioWeby pro klienty (80 Miowebů)
0
let
zapojuji prodejní kanály SmartEmailingy a FAPI

Jaké nástroje používáme a integrujeme?

WordPress je redakční systém v pozadí, který umožnuje budovat web a jeho strukturu. Mioweb, Divi, Elementor, Visual Composer nebo Kajabi jsou nástroje na tvorbu webdesignu, blogu, e-shopu, členské sekce a virtuálních produktů. SmartEmailing, ActiveCampaign pomáhají automatizovat e-mail marketing a péči o zákazníky. FAPI, SimpleShop a platební brány usnadňují, zrychlují a automatizují online prodej.

Klíčem je vhodná kombinace a propojení systémů do jednoho funkčního celku, který vám pomůže generovat zájem, zákazníky, prodej, zisk a svobodu

Google Analytics pro váš web a co díky statistikám zjistíte?

Říká se, že co jde změřit, to jde zlepšit! Má váš web statistiky? Co je pro běžné weby ideální volba?

Celý článek
Klíčová slova

Klíčová slova! Jak je rychle najít a přivést tak více zákazníků

Správě zvolená Klíčová slova jsou právě tím klíčem, který odemyká vaše webové stránky vašim zákazníkům.

Celý článek

Jak (ne)ztratit zákazníka během platební transakce

Máte prodejní stránku nebo e-shop? Tohle zábavné, ale děsivě pravdivé video je pro vás! Je jedno jestli jde o bochník chleba, nebo o objednávku za tisíce. Princip je stejný, jestliže váš systém není nejlepší kamarád vašich zákazníků, pak mnoho z nich zklamaně odejde s prázdnou… a vy budete neustále dokola prodělávat. POSLEDNÍ VÝSTŘEL – nainvestovali jste vývoje, do produktů, do reklamy, do SEO, do webu...

Celý článek
PPC reklama jak na to

Jednoduše geniální PPC reklama – jak dát o sobě rychle vědět

PPC reklama dnes patří mezi stěžejní inzertní systémy na internetu. Jak na tom můžete těžit právě vy? Kolik stojí 1 PPC kliknutí? Jaké výsledky očekávat? Čtěte informace, které 95 % českých podnikatelů vůbec netuší...

Celý článek

3 chyby v inzerci, které vás připravují o peníze a jak je napravit

Při inzerování na internetu, ať jde o PPC reklamu, bannery nebo jakoukoliv formu zviditelnění, můžete nasekat zásadní chyby, kterými se budete připravovat jak o peníze, tak o zákazníky. O jaké dramatické chyby jde?

Celý článek

Digital Summit 2014, Praha – zážitky a co dělo?

  Když jsem poprvé uviděl pozvánku na Digital Summit 2014 – akci pro firmy a podnikatele, kteří si chtějí zjednodušit život díky internetu, hned jsem pátral, kde se mám podepsat. Trochu víc mi ztuhlo v žaludku, když jsem narazil na cenovku 10.000 Kč, bez daně a současně, že jde pouze o jednodenní akci. Tušil jsem, že to bude pecka, podobně jako...

Celý článek

Peníze vyhozené za marketing?

Dnes mě zaujala hláška: „Polovina peněz vložených do marketingu jsou vyhozené peníze. Bohužel nevíme která.“ Znáte přece respondenty… Průzkum: Preferujete české výrobky? Odpověď: Ano (v košíku polské jogurty, rakouské síry, italské ovoce… :-) Tesco zavedlo Clubcard a proto o nás dnes ví všechno, systém vše přesně změří, vyhodnotí a optimalizuje, a firma ušetří miliony na zkreslených dotazníkových průzkumech* *) tyto informace...

Celý článek

Víte jistě, že nekomplikujete zákazníkům nákup?

Představte si, že mimo jiné, prodáváte třeba olivy a zákazník si je přijde prostě koupit. V reálném světě je to jednoduché, jde do regálu a koupí si je. Proč by to ale ve vašem virtuálním obchodě, mělo vypadat jinak? Nešel by proces zjednodušit? Dnes sdílím „zábavné“ video z dílny Google, kde je krásná a výstižná ukázka toto, jak to velmi...

Celý článek
Kde Vás zákazníci hledají

Kde vás zákazníci hledají – najdou vás nebo konkurenci?

Podnikatelé na celém světě už dávno uhodili hřebík na hlavičku: obsadit špici výsledků vyhledávání bude nejen zásadní konkurenční výhoda, ale pro čím dál více firem nezbytnost! Právě TEĎ někdo hledá řešení, které máte vy. Každý den lidé hledají informace, kupují produkty a objednávají služby, jaké nabízíte i vy. A hledají především na špici výsledků. Najdou tam vás nebo konkurenci? Jak vás...

Celý článek
Průzkum internetové vyhledávače

PRŮZKUM ŽIVĚ: Co kdybyste dnes zmizeli z vyhledávačů

Světoví experti na on-line marketing se shodují v jednom. Když dnes zmizíte z vyhledávačů, přijdete o významnou část návštěvníků stránek, potažmo zákazníků. Podívejte se sami na průzkum… protože klientům zavádím statistiky Google Analytics… lze zjistit odkud návštěvníci jejich stránek přicházejí. Zde je slíbený průzkum. Jde o stránky českých podnikatelů a firem, možná jako jsou ty vaše. Grafy zachycují různě dlouhá období. Dobře...

Celý článek

Přední umístění ve vyhledavačích: modla nebo lze jednoduše koupit?

OK, chcete být vidět. Chcete, aby zákazníci rychle našli vás, raději než konkurenci. Každou chvíli vás někdo hledá na internetu – ve vyhledávačích (Seznam.cz, Google..). I člověk žijící na stromě, dával přednost tomu, co je blíž po ruce. Rovněž tak my ostatní využíváme výsledky internetového hledání, které jsou nahoře, na prvních stranách. Zní to samozřejmě. Statistiky a různé průzkumy tento primitivní postřeh samozřejmě potvrzují....

Celý článek

Validní webová stránka, pytel s objednávkami neroztrhne

Představte si pomuchlané, roztrhané noviny, ze kterých létají cáry papíru a dopadají na koberec… úplná pohroma. Máte chuť přelouskat něco takového během odpolední siesty? Nesáhnete raději po novém čerstvém magazínu s lesklou a na dotek příjemnou obálkou? Přestože jsem viděl na první pohled obyčejné stránky, které byly ultra úspěšné… vzhled a design webu hraje jistou roli. Trochu jiná věc je správné fungování...

Celý článek